Subota, 8 Avgusta, 2020
Velika Kladuša 18° C Clear Sky
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
17. Septembra. 2019., Velika Kladuša
Anarhizam u Općini Velika Kladuša

Zadnjih dana u Općini Velika Kladuša se ponovo atakuje na zakone i institucije ove zemlje. Krše se pravila i zakoni, krše se prava obaveze i narušava pravni sistem.

Nažalost, to organi gonjenja u ovoj zemlji još uvijek ne mogu prepoznati. Općinski načelnik Fikret Abdić ovih dana prekraja Općinu Velika Kladuša po svojoj mjeri, sam donosi odluke, proglašava nevažećim odluke Općinskog vijeća, smjenjuje državne službenike, druge imenuje i uz to potpuno ignorirajući naloge i zabrane upravnog inspektora, Sindikat i druge organe i institucije.

Naime, Općinski načelnik je isključivo samostalno, iako nije mogao bez sudjelovanja Sindikata, donio Pravilnik o unutraš¡njoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta. Samostalno, iako nije mogao jer nije nadležan, donio Odluku o unutrašnjoj organizaciji Jedinstvenog općinskog organa uprave Općine Velika Kladuša. Ovu odluku moglo je donijeti isključivo Općinsko vijeće Općine Velika Kladuša.

Međutim, Općinski načelnik ne samo da je donio svoju Odluku, već je i poništio Odluku Općinskog vijeća. Iako je Kantonalni upravni inspektor naložio da se takva odluka stavi van snage, Općinski načelnik je, ne obazirući se na institucije i zakone ove države, ipak na osnovu takvih nezakonitih akata donio rješenja o rasporedu uposlenih u općinskoj administraciji.

Raspored je izvršen tako da su poslušni službenici i namještenici nagrađeni funkcijama i položajima na kojima nikako po zakonu ne mogu biti. S druge strane, oni koji su se usprotivili kršenju zakona i prava stranka, nezakonito su kažnjeni degradacijom na niže pozicionirana radna mjesta.

Takva postavljenja službenika i namještenika na radna mjesta koja su niže pozicioniran u odnosu na radna mjesta na kojima su službenici i namještenici zatečeni suprotna su članu 30. Zakona o državnoj službi, osim u slučaju da su službenici ocijenjeni ocjenom „ne zadovoljava“. Također, ovim članom je zabranjeno i postavljanje zatečenih državnih službenika i namještenika na više pozicionirana radna mjesta, ukoliko nisu ocjenjeni visokim ocjenama o radu.

Kako u Općini Velika Kladuša, Općinski načelnik, kako je preuzeo funkciju općinskog načelnika nije vršio ocjenjivanje rada državnih službenika i namještenika, tj. više od tri godine, iako je zakonska obaveza ocjenjivanje svake godine, isti nije mogao vršiti postavljanje državnih službenika i namještenika niti na više, niti na niže pozicionirana radna mjesta.

Takvo postupanje kažnjivo je po Zakonu o državnoj službi, kaznom i do 2.000,00 KM. Isto tolika je zaprijećena kazna u slučaju da se ne postupi po rješenju inspektora. Sve su to kazne koje će, u konačnici snositi građani ove općine, jer se iste plaćaju iz Budžeta Općine.

Dokle će građani općine Velika Kladuša biti kažnjenici pogrešne politike i trpjeti posljedice neznanja i bezobzirnosti Općinskog načelnika, ostaje da vidimo. Odnosno, ostaje da trpimo i plaćamo ili protiv toga dignemo glas kako se to već stoljećima radi u slobodnim i modernim demokratijama svijeta. Međutim, da li su građani općine Velika Kladuša dozreli da odvažno i mudro ponesu zastavu demokratije i njome zamašu i zaprijete demokratskim i zakonskim sredstvima kad god demokratske i ustavne vrijednosti ove zemlje budu ugrožene, ili nisu. Odgovor znaju jedino oni sami.

No ipak, u ovoj građanskoj tišini, institucije ove zemlje nemaju prava da šute, jer su plaćeni da urlaju na svaku samovolju, svaku oholost i ugrožavanje pravila pod kojima živimo i radimo. Da svaku nezakonitu i protuustavnu akciju sprječavaju, gone i kažnjavaju.

Zato, pozivamo Općinsko vijeće da se jasno izjasni o napadu kojeg je Općinski načelnik izvršio na Općinsko vijeće samovoljno ukidajući odluke tog tijela.

Pozivamo kantonalnog upravnog inspektora, jer je to njegova zakonska obaveza, da izvrši kontrolu postavljenja državnih službenika i namještenika u Općini Velika Kladuša koja su izvršena suprotno Zakonu o državnoj službi. Inspektor je dužan da u skladu sa članom 92. Zakona o državnoj službi utvrdi da li je učinjena povreda člana 30. istog zakona i da shodno utvrđenoj sankciji izrekne odgovarajuću mjeru.

Pozivamo i druge institucije da u skladu sa svojim nadležnostima spriječe ovakvo nezakonito i neodgovorno djelovanje izvršne vlasti u Općini Velika Kladuša koje se direktno reflektira na Budžet i na prava građana općine Velika Kladuša.

Konačno, pozivamo i Općinskog načelnika da razmisli da li je vrijeme da se povinuje i provodi ustave i zakone ove zemlje i da, ne obazirući se na tromost institucija, počne i sam biti nositelj prava i pravde, jer je to njegova obaveza kao općinskog načelnika.

Pozivamo i saradnike Općinskog načelnika da razmisle da li je pomaganje i saradnja u kršenju ustava i zakona ove zemlje dobar izbor i pravi put kojim žele koračati.

S tim u vezi, želimo ih podsjetiti da je svako ugrožavanje radničkog i građanskog prava, a koje se otvoreno čini u službama Općine Velika Kladuša, protuustavan i protuzakonit čin.


PRESS SLUŽBA

OO SDP BiH VELIKA KLADUÅ A

ZADNJE VIJESTI IZ Velika Kladuša

Nastavljanjem korištenja ove stranice slažete se sa korištenjem Kolačića u svrhe rada stranice. više informacija

Mi i naši partneri upotrebljavamo kolačiće ili identifikatore uređaja u svrhe kao što su prikazivanje prilagođenih oglasa, mjerenje prometa i odabira naših posjetitelja te prilagođavanje sadržaja vama. Kliknite na dugme kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Svoje odabire možete u svakom trenutku promijeniti putem povratka na ovu web stranicu.

Zatvori prozor