Konobarev hod: Kompletna vježba za jačanje i mršavljenje ~ VKportal.BA
17. April. 2017. u 19:36, Izvor vijesti: Index
Konobarev hod: Kompletna vježba za jačanje i mršavljenje

TRENERI već dugo godina ukazuju na to kako su vježbe nošenja i hoda s opterećenjima važne za razvoj snage i stabilnosti svih mišića na tijelu, te općenito poboljšavaju funkcionalnost i zdravlje lokomotornog sustava. Uz to, mogu biti odličan alat za mršavljenje.

Isprobajte vježbu- Konobarev hod. Vježba se izvodi tako da se opterećenje nosi iznad glave u jednoj ili dvije ruke i hoda određenu dionicu ili vremenski interval. Konobarev hod se može vježbati s bučicama ili girjom, a odlično će razviti stabilnost čitavog trupa, ojačati mišiće ramena i ruku te jačati zglobove ramena, laktove i zapešća. Ova vježba će se odlično uklopiti s ostalim vježbama u kružnom ili intervalnom treningu te će potrošiti puno kalorija budući da su aktivirani gotovo svi mišići na tijelu, što pogoduje mršavljenju. Radite vježbu s jednom ili dvije ruke na sljedeći način:

– podignite ruku s opterećenjem i stabilizirajte rame, dolje prema iza

– ruka treba biti potpuno pružena u laktu te pripazite da zapešće ostane u što ravnijem položaju

– učvrstite trbuh i održavajte leđa i cijeli trup ravnim

– hodajte kratkim i stabilnim koracima  

Nastavljanjem korištenja našeg portala, slažete se sa korištenjem kolačića. više informacija

Postavke kolačića za ovu web stranicu su podešena na "prihvati kolačiće" kako bi vam pružili najbolje moguće iskustvo surfanja. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu bez promjene postavki kolačića ili kliknete na "Prihvati" ispod onda su pristali na ovo.

Zatvori