Konobarev hod: Kompletna vježba za jačanje i mršavljenje
17. April. 2017. u 1:31

TRENERI već dugo godina ukazuju na to kako su vježbe nošenja i hoda s opterećenjima važne za razvoj snage i stabilnosti svih mišića na tijelu, te općenito poboljšavaju funkcionalnost i zdravlje lokomotornog sustava. Uz to, mogu biti odličan alat za mršavljenje.

Isprobajte vježbu- Konobarev hod. Vježba se izvodi tako da se opterećenje nosi iznad glave u jednoj ili dvije ruke i hoda određenu dionicu ili vremenski interval. Konobarev hod se može vježbati s bučicama ili girjom, a odlično će razviti stabilnost čitavog trupa, ojačati mišiće ramena i ruku te jačati zglobove ramena, laktove i zapešća. Ova vježba će se odlično uklopiti s ostalim vježbama u kružnom ili intervalnom treningu te će potrošiti puno kalorija budući da su aktivirani gotovo svi mišići na tijelu, što pogoduje mršavljenju. Radite vježbu s jednom ili dvije ruke na sljedeći način:

– podignite ruku s opterećenjem i stabilizirajte rame, dolje prema iza

– ruka treba biti potpuno pružena u laktu te pripazite da zapešće ostane u što ravnijem položaju

– učvrstite trbuh i održavajte leđa i cijeli trup ravnim

– hodajte kratkim i stabilnim koracima  

(Posjećeno 1 puta, 1 današnjih posjeta)
( Index )