Koliko hrane trebate pojesti da biste unijeli dnevnu dozu vitamina i minerala u organizam ~ VKportal.BA
Ponedjeljak, Novembar 19, 2018
Velika Kladuša 2° C Cloudy
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
3. Novembar. 2018. u 12:13,
Koliko hrane trebate pojesti da biste unijeli dnevnu dozu vitamina i minerala u organizam

Opće je poznata činjenica da su voće i povrće dobri za naše zdravlje. Ipak, vrlo malo ljudi zna koliko namirnica tačno treba unijeti da bi se zadovoljila dnevna doza vitamina i minerala u organizmu, prenosi Bright Side.

Vitamin A (Retinol) usporava proces starenja, sprečava razvlačenje kože i poboljšava vid u mraku. Nedostatak ovog vitamina se manifestuje kroz slabe nokte i rascvjetale vrhove kose. Preporučena doza je jedan miligram dnevno, a unijeti je možete kroz 40 trešanja, 13 komada paradajza, četvrtinu crvene paprike ili šest i po breskvi.

Vitamin B2 čini kožu nježnijom i kosu jačom i svilenkastijom. Nedostatak ovog vitamina vodi ka anemiji i slabljenu imunog sistema te ispucalim usnama. Preporučena doza je skoro dva miligrama dnevno, a tu dozu možete unijeti kroz 130 badema ili jednu rotkvicu.

Vitamin C pomaže zdravlju kostiju i doprinosi elastičnosti kože. Ukoliko ga nedostaje u organizmu onda pucaju desni, ispadaju zubi te generalno krvare usta. Preporučena doza je 80 miligrama dnevno. Dnevnu dozu možete unijeti kroz deset jagoda, jednu i po brokulu, četvrtinu kupusa, jedan i po kivi, četvrtinu crvene ili pola žute paprike.

Vitamin D pomaže u oblikovanju i formiranju ljudskog kostura. Također je neophodan za ispravan rad srca i nervnog sistema. Nedostatak vitamina D vodi do rahitisa kod djece, a dnevna doza je dva i po miligrama. Možete ga unijeti kroz 50 grama tunjevine ili kroz omega 3 masti.

Dnevna doza kalija je 2. 500 miligrama i ukoliko se ne unosi koliko je potrebno može dovesti do kardiovaskularnih bolesti. Ovu dozu sadrže 143 grožđice ili tri i po krompira.

Kalcij je ključni sastojak u građi kostiju i zuba. Nedostatak kalcija vodi do pucanja kostiju i kvarenja desni. Ne može se konzumirati bez magnezija, vitamina D i proteina. Dnevna doza je 1.250 miligrama. Može se unositi kroz 100 grama susama ili 60 grama sira.

Nastavljanjem korištenja našeg portala, slažete se sa korištenjem kolačića. više informacija

Postavke kolačića za ovu web stranicu su podešena na "prihvati kolačiće" kako bi vam pružili najbolje moguće iskustvo surfanja. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu bez promjene postavki kolačića ili kliknete na "Prihvati" ispod onda su pristali na ovo.

Zatvori