Bicikliranjem smanjite stres i poboljšajte svoje zdravlje ~ VKportal.BA
Srijeda, Januar 16, 2019
Velika Kladuša
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
29. Septembar. 2017. u 10:55, Izvor vijesti: index.hr
Bicikliranjem smanjite stres i poboljšajte svoje zdravlje

Zaljubljenici u biciklizam potvrdit će kako su nadolazeći, malo hladniji, jesenski dani idealni upravo za bicikliranje.

POPODNEVNO druženje s obitelji ili prijateljima, umjesto u kafiću možete provesti na biciklu uz sporu vožnju koja ne izaziva napor i dozvoljava razgovor. Oni natjecateljskog duha će vjerojatno malo pojačati tempo vožnje te odrediti rutu i vrijeme koje je potrebno prijeći za pobjedu.

Koliko god uživali u toplim ljetnim danima, svi zaljubljenici u biciklizam potvrdit će kako su nadolazeći, malo hladniji, jesenski dani idealni upravo za bicikliranje. Da biste uživali u vožnji biciklom i iskusili sve blagodati ove vrste rekreacije ne morate biti profesionalni vozač jer je sve što vam treba ispravan bicikl, kaciga, bočica s vodom i malo dobre volje.

Dobrobiti biciklizma u rekreaciji osim zabave su i podizanje kondicije, tonusa mišića, ubrzavanje metabolizma, smanjenje tjelesne težine te oblikovanje tijela. Redovita vožnja ima općenito povoljan utjecaj na zdravlje – može značajno smanjiti rizik od kardiovaskularnih bolesti i visokog tlaka, povećati izdržljivost organizma, utjecati na poboljšanje probave i smanjiti stres.

Ako niste dugo vježbali, trening je najbolje početi laganom vožnjom u trajanju od 20 do 25 minuta dva puta tjedno te postepeno povećavati broj treninga. Kada trening postane prelagan potrebno je povećati duljinu vožnje odnosno trajanje treninga, a tek na kraju povećavati intenzitet treninga, odnosno frekvenciju rada srca.

Prema Hrvatskom biciklističkom savezu, biciklizam je najzahtjevniji sport, ispred triatlona, maratona, skijaškog trčanja i plivanja, stoga za vrijeme treninga biciklisti trebaju posebno paziti na hidraciju organizma i prehranu. Najbolji način hidracije organizma je vodom, a kao odličan izbor može poslužiti i Dukat Fit, linija mliječnih proizvoda bogatih proteinima.

Ako ste se pitali kako to da su biciklisti u pravilu uvijek mršavi to je zato što je njihova prosječna energetska potrošnja od 3600 do 5000 kcal na dan, što praktično znači da stalno moraju nešto jesti kako bi uspjeli podmiriti energetske i nutritivne zahtjeve. Prehrana biciklista prije natjecanja treba biti pomno isplanirana i u prosjeku jedan obrok bi trebao sadržavati 40% ugljikohidrata, 20-30% proteina i 30-35% masti.

Redovito bicikliranje obnovit će vašu energiju i pomoći vam da se osjećate dobro u svim fazama vašeg života.

Nastavljanjem korištenja našeg portala, slažete se sa korištenjem kolačića. više informacija

Postavke kolačića za ovu web stranicu su podešena na "prihvati kolačiće" kako bi vam pružili najbolje moguće iskustvo surfanja. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu bez promjene postavki kolačića ili kliknete na "Prihvati" ispod onda su pristali na ovo.

Zatvori