Utorak, Maj 21, 2019
Velika Kladuša 15° C Broken Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
24. Februar. 2017., Biznis Izvor vijesti: Fokus
Zašto Bosanci i Hercegovci umjesto domaće piju uvezenu vodu?
Piše: M.K.

Iako je Bosna i Hercegovina jedna od vodno najbogatijih zemalja u Evropi sa velikim brojem vrela i izvora, u našu zemlju se na godišnjoj razini uveze vode u vrijednosti većoj od 120 miliona KM.

Ovaj frapantan podatak sigurno bi zabrinuo čelnike svake države u svijetu, ali u BiH se na ovom problemu ne radi skoro ništa već godinama, dok je određena odgovornost i na samim potrošačima i građanima koji kupuju uvezenu vodu.

Zašto je to tako i kako raditi na jačanju domaćih brendova pokušali smo saznati u jednoj od najuspješnjihih bh. kompanija – Oazi, koja posluje u sklopu AS grupacije.

Voda koju pakuje ova kompanija svojevremeno se nalazila i na meniju Bijele kuće što dovoljno govori o kvalitetu proizvoda.

“Svake godine u ova doba reagiramo na činjenicu kako je previše vode uvezeno na tržište Bosne i Hercegovine. I ništa se bitno ne dešava, pored toga što naše vode dobijaju najprestižnija svjetska priznanja za kvalitet, kao što je slučaj sa našom Oazom, najnagrađivanijom bh. vodom svih vremena. Pitanje nije nimalo jednostavno, i po mom mišljenju odgovor treba tražiti na domaćem tržištu, a ne u činjenici da se uvozi previše vode”, rekao je za Fokus.ba Armin Hrvić, direktor kompanije Oaza.

Hrvić smatra da je potrebno da domaći proizvođači više investiraju u razvoj svojih brendova, kvalitet i inovacije, reklamu i PR.

“Također, tržni lanci bi trebali dati veću šansu domaćim kvalitetnim bradnovima, jer domaći potrošači žele kupovati svoje bosanskohercegovačke brandove. I na koncu, država bi morala stati otvoreno iza domaće proizvodnje i potrebe da se jača ekonomski patriotizam kakav se susreće svugdje u svijetu” istakao je Hrvić.

Kompanija Oaza trenutno 90 posto svoje proizvodnje plasira na domaćem tržištu, a 10 posto se izvozi.

“Ovaj omjer nije slučajno ovakakv, jer nakon akvizicije branda Oaza 2013. godine od strane AS grupacije, da bismo mogli snažnije nastupiti na inozemnom tržištu, bilo je potrebno vratiti pozicije na domaćem. To nam je u znatnoj mjeri pošlo za rukom, i sada nam predstoji značajniji iskorak na inozenim tržištima. Jer, kao što znate, Oaza je voda koja je nekada bila na meniju Bijele kuće. Njene reference su veoma jake. Trenutno izvozimo u zemlje Bliskog istoka, EU i SAD. Ogroman potencijal postoji u sferi izvoza, i mi se nadamo da ćemo ga u vremenu koje je pred nama znati iskoristiti”, zaključio je Hrvić u razgovoru za Fokus.ba

 

ZADNJE VIJESTI IZ Biznis

Nastavljanjem korištenja našeg portala, slažete se sa korištenjem kolačića. više informacija

Postavke kolačića za ovu web stranicu su podešena na "prihvati kolačiće" kako bi vam pružili najbolje moguće iskustvo surfanja. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu bez promjene postavki kolačića ili kliknete na "Prihvati" ispod onda su pristali na ovo.

Zatvori