Utorak, Maj 21, 2019
Velika Kladuša 15° C Broken Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
19. Februar. 2017., Biznis Izvor vijesti: b92
Pet modernih umjetničkih zanimanja od kojih se odlično zarađuje

Umjetničke profesije uglavnom važe za one koje ne donose mnogo novca, a umjetnosti se posvećuju oni koji toliko vole svoj poziv, da im nije važno da li će im prihodi donijeti luksuzan život ili ne.

Međutim, neki umjetnici pronašli su način da svoju profesiju spoje sa savremenim tehnologijama, što im je omogućilo da rade ono što vole i od toga odlično zarađuju.

Copywriteri

Možda je nekad pisanje smatrano za vještinu koja je slabo plaćena, međutim, današnje tržište sve više cijeni one koji posjeduju književni talenat. Copywriteri su tako jedni od najtraženijih stručnjaka čiji angažman je neophodan za pravljenje sajtova, izradu kataloga, promotivnog materijala, scenarija za reklame, emisije i mnogo toga drugog.

Kako često pišu sadržaj za web, poželjno je da poznaju pravila SEO optimizacije kako bi znali da odrede ključne riječi u svom tekstu i upotrijebe ih na najefikasniji način. Mogu da rade pri marketing sektoru jedne kompanije i/ili freelance za različite klijente kako sa domaćeg, tako i sa svjetskog tržišta.

Dizajneri enterijera

Dizajn enterijera je jedna od najkreativnijih i najzanimljivih profesija, a ujedno i odlično plaćena. Stručnjaci u kreiranju i uređivanju prostora zaduženi su za osmišljavanje dizajna kako javnih prostorija, tako i privatnih zdanja. Obično ih angažuju dobrostojeći klijenti, a zbog specifičnosti svog zanata i dugotrajnosti usluga koje pružaju, dizajneri enterijera rade na manjem broju projekata, ali za cifre koje im obezbjeđuju više nego pristojan život.

Grafički dizajneri

Stručnjaci za grafički dizajn neophodni su svakoj firmi, bile one male, srednje ili internacionalne. Njima kao nepresušni izvor prihoda, pored kreativnosti, služe vještine korištenja Photoshopa, InDesigna, Illustratora i drugih programa za kreiranje i obradu fotografija.

Od izrade logoa, vizitkarti, dizajniranja promotivnih letaka, postera, kataloga, do pravljenja fotografija za objave na društvenim mrežama, kreiranja bilborda i građenja kompletnog vizuelnog identiteta jednog brenda – nije ni čudo da su grafički dizajneri jedni od najtraženijih na današnjem tržištu, a ujedno i u vrhu kada je naplaćivanje svojih usluga u pitanju.

Medijski i umjetnički producenti

Producenti predstavljaju multimedijalne umjetnike, koji u potpunosti prate jedan projekat od samog začetka ideje sve do njene realizacije. S obzirom na to da su odgovorni za proizvodnju i distribuciju multimedijalnog sadržaja, te pribavljanje novčanih sredstava i finansiranje drugih umjetnika uključenih u osoblje, produkcijom se bave oni koji su prethodno stekli praktično znanje i vještine na nekim od cijenjenih umjetničkih centara. Uz odgovornost i stručnost koje imaju na svom poslu, producenti zasluženo zarađuju visoke sume za projekte na kojima su angažovani.

Pomenuta zanimanja razbijaju mit o umjetnicima koji slabo zarađuju. Savremeni umjetnici pronašli su rješenje da spoje lijepo i profitabilno tako što su svoju ljubav prema umjetnosti usmjerili ka sticanju digitalnih znanja i vještina koje nadograđuju njihove umjetničke sklonosti. Ukoliko i sami posjedujete talenat za umjetnost, pronađite alate koji će na najbolji način oplemeniti vašu strast i pretvoriti je u odlično sredstvo zarade.

Video-montažeri

Video-sadržaji dobijaju sve više na značaju i prijete da čak preuzmu primat nad fotografijama. Animacija takođe postaje sve popularnija, kao i programi za manipulaciju i sređivanje video-materijala. Uostalom, provjerite svoj news feed na društvenim mrežama i uvjerićete se iz prve ruke u to. Kako se zahtjevi tržišta povećavaju kada je rukovanje video-materijalom u pitanju, raste potreba i za stručnjacima koji vladaju radom u Premieru, After Effectsu i drugim programima.

Upravo zato, oni koji se bave montažom videa nemaju problem da pronađu posao, jer su montažeri potrebni svuda: u televizijskim kućama, onlajn portalima, marketing sektorima, za plasiranje sadržaja kompanija različitog tipa, u filmskoj i muzičkoj industriji. S obzirom na vrijednost projekata u koje su uključeni, zarada video-montažera varira od nekoliko stotina do nekoliko hiljada eura, zbog čega se zaljubljenici u snimanje i editovanje videa rado posvećuju svojoj strasti.

ZADNJE VIJESTI IZ Biznis

Nastavljanjem korištenja našeg portala, slažete se sa korištenjem kolačića. više informacija

Postavke kolačića za ovu web stranicu su podešena na "prihvati kolačiće" kako bi vam pružili najbolje moguće iskustvo surfanja. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu bez promjene postavki kolačića ili kliknete na "Prihvati" ispod onda su pristali na ovo.

Zatvori