Subota, Maj 11, 2019
Velika Kladuša 24° C Broken Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
20. Novembar. 2016., Auto Izvor vijesti: Klix
Ovaj Jaguar XKSS nije replika niti je napravljen 1957. godine

U britanskoj su automobilskoj kompaniji odlučili da završe davno započeti posao, pa će devet sretnika moći da uživa u tek napravljenim Jaguarima XKSS koji su proizvedeni prema svim specifikacijama iz 1957. godine.

kar2

Nakon što se Jaguar 1956. godine povukao s trkaćih staza, na stanju im je ostalo nekoliko čuvenih modela D-Type (pored ostalog, trostruki pobjednici Le Mansa) i mnogo različitih dijelova za njih.

Neko se sjetio, pa je zbog toga donesena odluka da se na osnovici preostalih modela D-Type napravi cestovna verzija XKSS s kojom je nakon modifikacija izvorne karoserije stiglo veće vjetrobransko staklo, vrata, čak i cjevasti nosač prtljaga iza sjedišta. Istovremeno, mehaničke komponente ispod karoserije nisu se mnogo modifikovale.

U Jaguaru su 1957. godine od preostalih D-Typeova napravili 25 automobila, ali je do svojih kupaca stiglo samo 16 primjeraka, jer je devet automobila progutao veliki požar koji je izbio u Jaguarovoj tvornici Browns Lane.

Da završe davno započeti posao, odnosno opet naprave devet uništenih modela XKSS, entuzijasti u Jaguaru su se (nakon 18-mjesečnog preliminarnog istraživanja i analiziranja) zaista potrudili.

Rezultat svega je devet originalnih Jaguara XKSS čiji brojevi šasija odgovaraju brojevima primjeraka koje je progutala vatra. Karoserije su ručno napravljene od legure magnezija, a Dunlop je za automobile isporučio disk-kočnice, gume i dvodijelne magnezijske felge, naravno prema specifikacijama iz 1957. godine.

“Stari novi” XKSS pokreće redni 6-cilindarski 3,4-litarski motor iz modela D-Type koji se napaja preko Weberovih karburatora i raspolaže sa nešto više od 260 KS, a s modela D-Type je i ovjes.

Unutrašnjost (materijali, boje, instrumenti…) u potpunosti odgovara unutrašnjosti originala iz 1957. godine, a u Jaguaru kažu da su jedine promjene u odnosu na originalne primjerke napravljene ugradnjom rezervoara za gorivo čiji materijal odgovara današnjim sigurnosni standardima.

Svi od devet spomenutih sretnika za svoj su primjerak već izdvojili 1.117.000 eura, što i nije puno za ovakvo remek-djelo, ako se uzme u obzir da je za proizvodnju svakog primjerka potrošeno 10.000 sati ručnog rada.

kar-3

 

ZADNJE VIJESTI IZ Auto

Nastavljanjem korištenja našeg portala, slažete se sa korištenjem kolačića. više informacija

Postavke kolačića za ovu web stranicu su podešena na "prihvati kolačiće" kako bi vam pružili najbolje moguće iskustvo surfanja. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu bez promjene postavki kolačića ili kliknete na "Prihvati" ispod onda su pristali na ovo.

Zatvori